divendres, 18 de març del 2011

#L20-2011 El meu món: un món ple de color!




Aquest treball dels que hem fet al llarg de l’assignatura és el que més m’ha agradat ja que la fotografia és una de les meues majors aficions.
Abans que res vaig estar pensant quines coses podia incloure al treball...És difícil resumir el teu món en únicament deu imatges... Però pense que finalment he aconseguit triar les fotos més significatives.
Per tal de fer-les vaig escollir objectes ja que no volia que isqueren persones a les fotografíes per tal de respectar la seua privacitat. Per això la única persona que ix a les imatges sóc jo, i tan sòls apareix la meua boca.
El motiu pel que vaig triar aparèixer a les fotografíes és perquè em pareixia original que, ja que es tractava del meu món, apareguera alguna part del meu cos en ella. Vaig escollir que fóra la boca perquè vaig pensar que la composició de la fotografia en vertical amb la boca com a recolçament quedaria cridaner.
Després de ferme les fotografíes les vaig estar retocant amb el programa “Adobe Photoshop” per tal d’aconseguir un resultat més divertit.
Una volta vaig tindre les fotos fetes em vaig crear el conter en Flickr. La veritat és que no em va resultar molt complicat. Simplement vaig seguir els passos que se m’indicaven i vaig reomplir la informació que se’m demanava.
Tot i així, encara he d’utilitzar més Flickr ja que encara que haja aconseguit pujar les fotos i unir-me al grup de classe, considere que em queda molt per aprendre i que únicament es pot fer mitjançant la pràctica.
Per tal de fer el conter vaig llegir sobre el tipus de llicències perquè no sabia molt bé que era això de “creative commons” i he aprés un poquet sobre les diferents llicències que hi ha. Pense que és molt important saber quin tipus de llicència es tria ja que crec que moltes persones es fan conters sense saber qui pot veure o qui pot accedir a la seua informació, fotografíes...
La part del treball que més dificultosa m’ha semblat ha sigut la de fer el pas de diapositives per mostrar les fotos al blog. Mai havia fet res paregut, pel que anava un poc perduda. Per tal de fer-lo vaig estar llegint a la xarxa explicacions d’altra gent però parlaven d’altres llocs web i no d'aquest...Junt amb la meua companya Carmen vaig estar provant diferents aplicacions de Flickr però no vam donar amb la resposta de com es feia...Finalment, gràcies a l’ajuda d’un amic que té un blog de fa temps vam saber com es feia. La veritat és que és més fácil del que m’imaginava però com mai ho havia fet, no sabia on es trobava eixa eina.
A la fi, vaig poder fer la presentació per tal de pujar-les al blog.
M’ha agradat molt aquesta tasca perquè m’ha paregut la que més ha potenciat la nostra creativitat ja que era més lliure. A més, crec que Flickr pot ser molt útil per tal d’organitzar-te les fotografíes amb la seguretat que no les vas a perdre, sinó que sempre estan a la xarxa, a la vegada que les pots compartir fàcilment amb la gent.
Per últim, el pas de diapositives pense que ens pot ser de molta utilitat per si alguna volta volem mostrar diverses imatges d’un projecte de treball o qualsevol activitat ja que et permet mostrar imatges amb l’ordre que tu tries.
Espere que vos agraden les imatges del meu món!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada